SOMMARDAG

2009-07-15, 20:15:44 / KATEGORI: Summer of 09



När vi vakna, min semester-kille och jag. Körde vi ut till Anna och Jesper i Utvälinge. Emil blev snabbt satt i jobb som ni ser på bilden och jag höll mig till deras nya röda kattunge som var tuff och cool. Jag hann också med en runda fotografering i deras enorma trädgårdsland. Efter vår visit hos våra vänner körde vi till Ö&B och handlade lite, vidare till Lidel för att sedan åka hem och göra mat. Korv och fjärilsmakaroner. Mums! Nu har jag precis kommit hem ifrån ett jogging försök nere på slingan men det började åska, blixtra och regna som attans så jag vågade inte ens gå ur bilen.

Nu blir det film. National treasure 2.
Imorgon är det ledighets Torsdag och jag ska gå ner med min cykel till cykelverkstaden så att den blir lagad någon gång.

Johanna Birgitta Svensson

När du satt i bilen var vi halvvägs in i skogen. man kan säga att vi blev BLÖTA :D haha, som faaan



2009-07-17, 11:01:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?