Pannkaks-time.

2009-07-13, 22:57:18 / KATEGORI: Dagboken




Mums fillibabba! Dessa godsaker har Emil lagat till mig ikväll. Hjärtat har jag dock gjort själv, man ska inte begära för mycket av det där manliga släktet. Hi hi. Helgen har varit fantastiskt underbar med mycket bravader och skratt. I lördags bjöd vi till fest utanför oss med femkamp, kubb och strawberry daqiri (eller hur det stavas?). Dock har jag förlorat alla bilderna ifrån i lördags eftersom jag blev tvungen att formatera om min dator idag för att få den att starta igen. Som tur va tänkte jag längre än vad näsan räckte imorse och brände över alla andra bilder på en skiva.

Idag sov jag väldigt länge för att vara jag. Ända till 12.00, så nu är jag utvilad efter helgen skulle man kunna säga. Svärfar och Anki bjöd på Lunch nere i stan och det blev Resturang Citys goda färsbiffar med nypotatis, lingon och brunsås. Mums! Sen gick vi en runda på Åhlens där Emil hitta ett par nya fräsch shorts för 75 kronor. Jag vet inte hur han bär sig åt, men REA:n måste dras till honom på något sätt. Nu ska jag snart bädda ner mig för att sova till 07.00 imorgonbitti. Klockan 08.00 väntas det arbetsintervju för City Mail. Spännande! Jag hoppas och vill så innerligt ha det där jobbet, så håll alla era tummar för mig imorgon.

Kram och godnatt!

Pernilla

Jag håller tummarna för dig Jonna, fastän jag inte vill att du ska lämna oss :)



2009-07-14, 00:46:58 URL: http://parry.bloggagratis.se

Jonna

TACK söta du! :) Pernilla, dig kommer jag aldrig att lämna. Haha ;)



2009-07-14, 08:43:34 URL: http://tolvpack.blogg.se/

Pernilla

Tihi ;) Och nej, du ska inte jobba med Peter idag :) han har tagit ledigt, och kommer igen på torsdag morgon :)



2009-07-14, 13:02:06 URL: http://parry.bloggagratis.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?