Fredagsmys

2009-07-18, 00:41:55 / KATEGORI: Summer of 09







Det bjöds på Fredagsmys hemma hos Jesper och Eva denna underbara Fredagkväll. Grillen var i full gång när vi kom ner cirka 18.30, sen blev det massa prat tills maten va färdig. Grillat kött, nypotatis, sallad och melon var absolut inte det sämsta denna dagen, kanske det bästa, iallfall bättre än filmen som vi gick och hyrde efter en promenad i det molniga vädret. Mirrors, eller något sådant hette denna läskiga film som gjort att jag måste kurera mig med att sova med alla lampor tända, och titta på Astrid Lindgren filmer resten av denna veckan. Pust! Jag vågar nog dock ej titta mig i speglen heller, för den delen. Emil satt med en kudde framför sig under hela filmen, och pratade om en massa andra saker som inte alls hade något med filmen att göra. Han var lika rädd som jag, med andra ord. Hade givetvis kameran med mig ner och knäppte några fina bilder. Vad tycks?!

Johanna

Åh, va trevligt! :)

Skitsnygga bilder, verkligen! :)

Fotar du ofta manuellt eller med Autofokus? Jag har ju Nikkor 18-55 & jag tycker AF inte blir så skarp...



2009-07-18, 09:26:17 URL: http://skuggis.blogg.se/

Eva

Vad snygga bilder från vår ljuvliga måltid i fredags! Det var väldigt trevligt. Filmen var bra men lite läskig ja!



2009-07-19, 21:01:58 URL: http://blogg.evagustavsson.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?