En slö-dag.

2009-07-06, 10:55:55 / KATEGORI: Dagboken



Det har varit en enormt krävande helg och jag förstår varför jag är helt matt idag. Suck. Att jobba ett åtta timmars pass och ett nio timmars pass med så mycket att göra drog verkligen all ork ur en. Men det positiva är att tiden går så mycket snabbare och vips; så är det dags att gå hem! Idag är jag slö, och det tillåter jag mig själv att vara. Ska bara glassa hela dagen, kanske dammsuga och fräscha till vår lya lite. Så får det bli.

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade min kille gjort världens gulligaste sak. Han hade lagat lax och nypotatis åt mig,och det gulliga är att han inte ens gillar lax. Han är allt för bra den där Emil. Dessutom fick jag en nallehund med ett hjärta där det stod "I love you" på. Hi hi.

Idag fyller Johanna år. Jag önskar henne ett stort grattis!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?