Röglevinst.

2009-01-31, 19:46:24 / KATEGORI:
Inledde dagen med en lång sovmorgon och sen en långpromenad tillsammans med Sofi och Johanna. Hann även med att kika på  Sofis nya, grymt fina och mysiga lägenhet. Förstår verkligen att hon trivs. Mitt i prick, heltklart.

Efter denna underbara promenix hoppade jag snabbt in i duschen för att sedan bege mig mot ishallen. Vi damer hade hand om introt även denna eftermiddag och jag överlät min plocka-puck-roll till lillasyster som aldrig varit med tidigare. Tjejerna var duktiga och klarade sig galant. Som vanligt fick man ståhår när Rögleklacken sjöng nationalsången, underbart.  En annan väldigt underbar sak var att Rögle kicka some Söertälje asses och vann med 6-2, iklädda sina nya matchdressar med stjärnor på. Dom där stjärnorna representerade killarna bra idag. Chris och Cam, helt otroigt omänskliga. Och vilket jobb dom gör, håll hårt i dom Rögle. Gör allt för att dom ska stanna, för det kommer supportrarna göra.

Nog om världens bästa hockeylag. För övrigt går snart världens sämsta hockeylag i konkurs. Vet inte riktigt var jag står i den frågan, mest bryr jag mig inte alls. Men för klubbens del hade det kanske varit lägligt med en nystart, nytt namn och nya tag.

Kvällen ser lugn ut. Just nu ligger min fina kille och mår dåligt, han är stekhet och slö, verkar som att han börjar bli sjuk. Det märks tydligt för han säger inte så mycket, och det är ovanligt. Hi hi..
Nu blir det käk. Hämtmat. Det är najs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?