Röglemach och äckelsmak

2009-01-29, 09:35:00 / KATEGORI:

Snart dags att promenar bort tll bussen, förhoppningsvis rätt stadsbuss idag. Hi hi. Idag kör dom med Rögle flaggor eftersom det är en grymt viktig match ikväll mot Djurgården. Förlorar dom idag, blir det kvalserien efter 55 omgångar. Det hade varit ruskigt tråkigt. En ny forward gör även premiär idag, han heter Rosa  i efternamn, det tyckte jag var häftigt. Jag pratar om Rögle, men det borde ni förstå vid detta laget.

Har ni tänkt på hur äckligt det är att äta klementin efter man precis borstat gaddarna? Fy för. En lång dag i skolan idag, med en lång tråkig håla. Och när jag kommer hem blir det en lång kvälls pluggande.


theresa

jag vill ooooockså kunna lägga in youtube filmer.. hjälp mig jånniiiish



2009-01-29, 11:50:19 URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Arandur

Hoppas du får en härlig Torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.



2009-01-29, 11:53:05 URL: http://arandur.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?