Fredagkväll.

2009-01-30, 19:33:45 / KATEGORI:

Nu ligger vi trötta i soffan, världens snyggaste kille och jag. Klockan har bara sprungit iväg, idag också. Började med en timmes naturkunskap som inte var speciellt givande idag heller. Därefter begav jag mig ut till ishallen för 2,5 träning tillsammans med Idah. Hann med en del skott och en del spel innan isen invaderades av tusentals småkillar i full mundering.

Haffade datorn direkt när jag kom innanför dörren för att försöka fixa bloggens utseende men jag kom inte så värst långt. Nu kan jag de mesta html koder så dom har jag inga problem med, men att bestämma mig för hur jag ska lägga upp layouten är värre. Beslutsångest. Va tycks om min header bild? Jag har gjort den själv i photoshop och är väldigt stolt.

Toaletten är städad, jag är nyduschad, vi är mätta efter en god måltid fläskfilé med hemmagjorda klyftpotatis och det bästa av allt är att mina "måsten" för dagen är slut. Så nu ska jag bara njuta av kvällen som är kvar.

j.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?