FACE TO FACE

2009-01-27, 17:07:41 / KATEGORI:
Blir så trött när jag läser bloggar som handlar om hur dåligt personer betett sig och hur mycket energi dom stjäler ifrån andra. Om man nu tycker så, varför säger man inte det till personen ifråga? Om jag gjort någon besviken eller ledsen så vill jag veta det, inte gissa mig fram till det eller gå och undra om jag gjort något fel. Tycker inte att det är så mycket begärt att man ska säga det till den personen istället för att skriva i koder på bloggen. Om man inte vet om att man betett sig illa, kan man inte göra något åt det heller. Alla mina vänner är vuxna människor och jag tycker bara att det är löjligt, patetiskt och töntigt att hålla på så. Det är lixom inte första gången.

Hädanefter vill jag veta om jag gjort något fel.
Säg det till mig, inte till andra bakom min rygg utan till mig.
FACE TO FACE!
Kan man inte det, behöver man inte skriva något heller.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?