Bli din bästa vän

2009-01-28, 11:22:34 / KATEGORI:
Disken blev färdig igår och jag kom långt med min powerpoint redovisning, som jag för örvrigt är väldigt stolt över. Så nu ska min text bara sammanfattas och skrivas ner och tränas på inför Tisdag.

Har kommit en bit med mitt "må bättre" projekt. Märker redan skillnad med mig själv och blir bara mer och mer sporrad inför att fortsätta. Framförallt märks det på kvällarna när jag vanligtvis hade varit trött är jag pigg och tar tll mig boken för att läsa lite till. Jag är nöjd med mig själv, och glad såklart.

Bli din bästa vän
Du ska leva med dig själv hela livet, så varför inte lägga ner tid på att bekanta dig med dig själv? Om du inte vet vad du vll eller mår bra av - vem ska då veta det?

nettan

Hejsan, haha jag har tagit samma bild:) Jag får bara inte in nån text:( Behöver nog din expertis:)



2009-01-28, 14:50:57

nettan

Hejsan, haha jag har tagit samma bild:) Jag får bara inte in nån text:( Behöver nog din expertis:)



2009-01-28, 14:51:06

Frida

tack så supermycket! :)<3

japp, den är gjord i photoshop:]

du kan ju alltid följa min blogg med bloglovin' :*



2009-01-28, 16:34:52 URL: http://fridaisfine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?