Att åka stadsbuss i 60 minuter

2009-01-27, 16:37:21 / KATEGORI:
Fick sluta tidigare idag, skönt. Annars hade vi gått till 17:00 och det är inte det roligaste. Skönt att komma hem tidigare, tänkte jag när jag skulle ta stadsbussen upp till Villan så jag slapp gå hela vägen med en tung väska och en tung dator. Och jag hade varit hemma tidigare, om jag tagit rätt buss. Istället satt jag på denna skruttiga stadsbuss i 60 minuter. Men det var en upplevelse det också, Ängelholm runt är aldrig fel. Dessutom vet jag var Citymails kontor ligger nu, perfekt när jag ska dit och söka sommarjobb.

Nu ska jag diska och plocka undan lite i vår lilla mysiga lägenhet. Sen blir det att förbereda middag till Emil kommer hem från en heldags arbete, möte och badminton träning. Då är han värd att middagen står på bordet när han kommer innanför dörren.

JAANA

Sv: Jag fixade själva headerbilden i photoshop, och då gjorde jag den tomma filen som man börjar på till 200x800 ungefär. Och så skrev jag texten till vänster på photoshopbilden. Svårare än så var det inte! :) Hoppas att det funkar för dig med, annars kan du höra av dig igen =)



2009-01-27, 16:54:21 URL: http://jaanas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?