Vårt diskberg står fortfarande kvar.

2009-02-03, 10:35:54 / KATEGORI:

Jag är trött? Jag mår inte bra? Helst av allt skulle jag bara vilja sova mig igenom denna dagen men måste verkligen till skolan idag. Har redovisningar om våra fördjupningsarbete och dessa ska vi ha ett skriftligt prov på sen så det gäller att vara med och anteckna. Min frukost består av havregrynsgröt och vanilj te. Vårt diskberg står fortfarande och ropar på oss, har inte orkat ta tag i det ännu, får väl göra det ikväll kanske. Och städa kanske?

Det mest negativa med att ha en liten lägenhet är att man måste städa och damma var varannan dag för att lägenheten inte ska se ut som en svinstia.

Nu ska jag vända denna negativa dag med en lång dusch tills det är dags att bege sig mot buss och skola.


Nettan

Ni får komma hit och låna vår diskmaskin om ni vill. Pusss



2009-02-03, 17:39:42 URL: http://nettanu.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?