Värkande ben..

2009-02-17, 21:34:35 / KATEGORI:
Mina ben värker. Jag kommer heltenkelt inte kunna gå imorgon, men det var det värt. Att man kan glömma att fotboll är så roligt. Trots att första grusträningen bara bestod av åtta personer var det de roligaste jag gjort på länge. Och mitt bollsinne har inte försvunnit det minsta. Tyckte att jag gjorde bra ifrån mig för att inte ha tränat på drygt ett år.

Nu sitter jag här efter en lång, varm dusch och dricker vanilj tea. Mums. Jag längtar till den 24. Då får vi pengar igen. Just nu är vi så fattiga att vi inte ens har råd att köpa filmjölk. Så det blir pasta och tea i sex dagar till. Suck.

Har ni läst om ormen som kröp ut ut avloppet?
Numera tycker jag det är läskigare att duscha än att se på skräckfilm.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?