Kylen är full med nyttigheter..

2009-02-27, 13:41:57 / KATEGORI:
Snart bär det av mot min barndomsby där jag ska hälsa på mamma innan det är dags för jobb. Har inte varit där på evigheter. Ska se om där står något spännande i förrådet som jag kan ta med mig tillbaka till Ängelholm. Det är alltid lika spännande.

Har börjat med lite GI mat igen men bara de dagar jag inte tränar så att jag inte mår som sist jag gick på GI. Köpte massvis med frukt, bär och grönsaker när jag var och handla häromdagen så nu är kylen full med nyttigheter. Till frukost de senaste dagarna har det blivit naturell joggi med nötter, färska björnbär och jordgubbar. Man glömmer hur gott det kan vara att äta nyttigt. Ska försöka mig på att baka GI bröd någon dag när jag har tid. Är det någon som har idéer om recept eller bakverk så dela gärna med er.

Nu håller jag helg!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?