Ny frisyr och härligt umgänge.

2009-02-04, 13:17:48 / KATEGORI:
Dagen började hos syster som numera är min frisör. Elin gjorde ett grymt bra jobb och jag skulle kunna sitta där hela dagen. Älskar när folk pillar i mitt hår, speciellt om det blir snyggt. Blev en klippt lugg så nu slipper jag ha luggen i ögonen hela tiden. Blev verkligen nöjd. Vet hur pappa känner sig nu, han slipper ju också den där luggen. Hi hi..

Utbildningsmässan var inte särskillt givande för övrigt, fick en del information som jag redan visste. Annars fick jag inte speciellt mycket vägledning och mina tankar studsar forfranade runder som en 7 åring på en studsmatta. Så jag begav mig till Johanna för att äta frukost tillsammans med Slampan, Anette och Sofi.

Snart bär det av till Maxi för en storshopping  nyttigheter.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?