Regnet slår mot fönsterbläcket..

2009-02-26, 12:50:51 / KATEGORI:
Bloggen är inte direkt första prioritering just nu. Tusentals tankar. Massvis med hjärnspöken. Och just nu är jag enormt glad att jag har E och min familj. 

Regnet slår mot fönsterbläcket och det påminner om alla mysiga camping semestrar med familjen. Hur mysigt det var att ligga inne i husvagnen en regning dag och bara läsa, titta på tv eller spela kort. Atmosfären i luften. Lugnet. Jag längtar tillbaks. Till dom somrarna från när man var liten. När man var liten och endast hade ansvar för att man tvätta händerna innan maten och borsta tänderna innan det var dags att gå och lägga sig.

Idag ska jag vara barnvakt hela kvällen och det ska bli roligt. Ska hämta på fritids och sen bär det av till konståkningsträning, därefter ska vi äta bakad potatis på Grafitti. Matteläxan ska också hinnas med innan det är dags för att titta på Rögle mot Linköping i tv-soffan. Jag tror att Rögle vinner, för dom är bäst.

Tina

REGN....jag kan inte komma ihåg nått regn.....solen lös alltid för fullt tyckte jag:)....okaj lite då....hispiga Tina sprang omkring och kollade att det inte läckte in...jag har blivit bättre:)



Ja det kan va jobbigt m ansvar, men gör man bara sitt bästa kan man inte göra mer.....



Kram



2009-02-28, 12:54:15

Jonna

Svar till Tina: När vi va på det dära fisk-stället där Pappa alltid fiskade med Ellco regnade det hela helgen :P haha! Och när vi va i falkenberg och bodde precis bredvid lekplatsen så läckte det in under förtältet och helt pltösligt blev det en swimmingpool :)



Kramis



2009-03-01, 21:01:52 URL: http://tolvpack.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?