Otursförföljd..

2009-02-15, 16:21:15 / KATEGORI:

Jag har en otursförföljd kille som är väldigt fin. Just nu sitter han i sin bil och försöker komma hem från Göteborg med en söndrig sak som håller på att koka. Livet är orättvist, nästa bil han ska köpa får någon annan stå som ägare på bilen.

Och jag vet hur det gick för dom i Talang , men det tänker jag inte berätta här. Hi hi

Gårkvällen var riktigt trevlig, behövdes verkligen. Blev en runda i stan, blandannat Torstens som för en gångsskull inte va fullsmockat med folk. Daniel blev hemskt glad när han såg mig och sken upp som strålande solsken. Jag tycker om Daniel, och jag ska från och med nu gå till Torstens oftare.
"Jag tycker om Jojo, det är svårt att inte tycka om henne."

Idag är jag inte speciellt pigg, var kom den där huvudvärken ifrån? Men jag var iallfall uppe med tuppen för tidig träning, tack vare syster som efter att ha försökt nå mig på mobilen fick gå upp och knacka mig till liv.

En annan väldigt rolig sak är att jag fått jobb varannan helg på Burger King, med Anette. Vi ska bli helgkompisar och det ska bli kul. Så första dagen på lovet ska jag jobba stängning med Anette, kan ju inte få en bättre start på denna veckan. Tack Anette.


En film ni måste se är "Bolt", det är jättebra.

Jag grät mig igenom hela filmen. Sevärd.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?