Kyckling filé med något slags tillbehör.

2009-02-02, 16:06:34 / KATEGORI:
En hemsk dag.
Jag är trött, håret står åt alla håll, jag är fattig, jag är hungrig men orkar inte ta något att äta, jag vill städa men orkar inte, jag vill ha en ny garderob men har inte råd, jag vill ha ett extrajobb, jag vill vara färdigutbildad, jag vill ha fast jobb.

Idag är en sådan dag då jag skulle kunna fortsätta klaga sådär hela den kommande kvällen. Blöärk. Nu har även den där ångesten om hur jag vill ha min framtid kommit tillbaks. Vill jag bli fritidspedagog? Finns det några jobb när jag är färdigutbildad? Är det verkligen vad jag vill? Allvarigt talat vet jag inte, ibland känns det som att de är det jag vill bli bara för att jag sagt det sålänge. Men när jag läser om adra utbildningar tvekar jag lite. En del av mig vill jobba med att hjälpa människor i olika situationer, barn, ungdomar och vuxna. Men samtidigt vill en del av mig inte det. Äsch, jag vet inte. Har mejlat en studievägledare på Halmstad högskola idag iallfall, hoppas på ett snabbt och önskvärt svar.

Har även hunnit med en del jobbansökningar. Har skickat in till blandannat Ica Maxi här i stan, Tastyhouse, Åhlens Grafitti Café och några fler ställen. Har en del skriftliga ansökningar kvar också. Just nu känner jag för att ha ett extraknäck, hade varit skönt iallfall på helgerna. Då hade jag sparat in pengar samtidigt som jag tjäna nya. Hade varit perfekt.

Nu ska jag försöka äta något.
Blir nog standarn, kycklingfilé med något slags tillbehör.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?