Kvällen kommer spenderas i ishallen..

2009-02-18, 15:58:14 / KATEGORI:
Idag är E i Göteborg på Universeum med sitt fritids, jag tror att han trivs där bättre än vad barnen gör. Hi hi. Medan han är och tittar på hajar och klappar krokodiler har jag spenderat dagen med en penna i handen. Har skrivit en grym Inledning till mitt arbete om ADHD, hann dessutom med ett hell of a syfte innan jag blev trött på det och stoppade undan böckerna. Det är så mycket roligare att läsa i böckerna än att omformulera och skriva ner faktan. Man skulle infört muntliga uppsatser istället.

Kvällen kommer spenderas i ishallen för träning i Lindab Arena. Det är guld när vi får träna i stora hallen. För herrarna går det inte så värst bra just nu. Verkar som att det bli spel i kvalserien om Rögle inte vinner resten av matcherna och Modo samt Brynäs och Djurgården förlorar resten. 6 poäng upp till Brynäs. Det kan gå. Med lite tur.

Det är underbar med ledighet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?