Kreativ som jag är..

2009-02-17, 16:21:07 / KATEGORI:
Min kräkhet har gått över och kvällen ser ljus ut. Har inte fått någonting pluggat idag men struntsamma, jag kommer vara klar till deadline. Håller just nu på att försöka mig på en maträtt. Kreativ som jag är står just nu kycklingfilé i ugnen, tillsammans med någon slags marinad slash. rödlök. När den är färdig kommer jag gratinera med fetaost, färsk rödlök och körsbärstomater. Till detta blir det tagiatelle. Låter väldigt gott men risken finns att det går käpp rätt åt skogen. Som tur är har jag en icke-kräsen pojkvän som äter det mesta.

Ikväll ska jag träna fotboll, för första gången på typ ett helt år.
Vi får väl se hur det går. Det ska iallfall bli väldigt roligt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?