Ikväll gästar Rögle Skellefteå..

2009-02-21, 13:42:33 / KATEGORI:
Precis hemkommen från ishallen. Det bästa stället på den här planeten, förutom i armarna på världens finaste E såklart.  Träning från 11.15 till 11.45, jag vill bara påpeka att jag är lagom rå nu. Rickard höll i träningen idag och träna fick vi verkligen göra. Skönt.

Nu blir det pasta med kryddig pastasås och ett äpple. Och det är inte som jag försöker vara nyttig, det är allt vad vårt skafferi erbjuder just nu. Idag är det Lördag och då behöver man inte vara det minsta nyttig, inte enligt mitt shema iallfall.

Mycket om Rögle just nu och det beror på att det är mycket om Rögle just nu. Ikväll gästar Rögle Skellefteå och dom kommer åka hem med tre poäng i bagaget. Förhoppningsvis förlorar Modo och vet ni hur tabellen ser ut då? Jo, Rögle är över kvalstrecket. Håll alla tummar, om inte för Rögle så gör det för mig.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?