Ikväll gästar Modo Lindab Arena..

2009-02-19, 11:16:36 / KATEGORI:

Underbara ledighet. Ännu bättre är det när E inte börjar jobba förrän 14:00, då får man en hel förmiddag tillsammans. Gårkvällens träning var riktigt rolig och det var kul att se så många på träningen. Jag älskar den där hockeyn, det är så fruktansvärt roligt.

Jag loggade precis in på min internet bank och upptäckte till min förvåning att min telefonräkning bara är på 300 kronor denna månaden. Det är ju perfekt. Jag blev glad.

Dagen kommer bestå av uppsats-skrivning. Inte speciellt lockande men jag är tvungen. Ikväll gästar Modo Lindab Arena och den matchen ska sés någonstans. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Dagens match är grymt viktigt, inte minst för Modo. Så räkna med att dom kommer gå ut stenhårt för vinst.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?