Försäsongsmatcher är verkligen inte att leka med.

2009-02-08, 18:35:50 / KATEGORI:

Trots strålande solsken höll mina fötter på att förfrysa. Försäsongsmatcher på grus är verkligen inte att leka med, inte ens om solen skiner och defentivit inte om man står vid sidan av planen och tittar. För att vara Salamis första match utomhus var jag verkligen imponerad, det andra laget hade inte en chans. E var såklart bäst, med sin kaptensbindel. Vinst med 5-2, kunde stått 22-2 men att missa klockrena målchanser hör väl till division 7.

För att åtefår kroppsvärmen blev det en halvtimmes dusch när jag kom hem, nu känner jag mig mänsklig igen. När E kom hem gjorde han middag åt oss. Ungsstekt falukorv med makaroner. Mums. Har fått tre nya filmer som vi ska se, blandannat "Bed time stories" med Adam Sandler. Blir en lung kväll i famnen på världens snyggaste kille.

Fortsatt trevlig Söndag.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?