Det snurrar i min skalle.

2009-02-03, 16:51:42 / KATEGORI:
Sökte en del jobb igår som sagt och idag hörde Grafitti Café ifrån Familia av sig. Mats (chefen) tackade för ansökan och mitt cv såg bra ut, dom hade för tillfället inget ledig alls där men han skulle behålla min ansökan och ha mig i åtanke om där blev något ledigt. De tackade jag för. Blev väldigt glad även om det säkerligen är något de säger till alla sökande.

Tankarna hoppar runder i mitt huvud även idag. Vet varken ut eller in, hur jag ska göra eller hur jag vill ha min framtid. Men dessa osäkra tankar besöker varje människa någon gång. Hoppas att dom försvinner snart, behöver vara säker på hur jags ak göra senast i April. Jag har iallfall bestämt en sak, ett extra jobb av något slag ska jag titta efter. Om det så bara är någon helg i månaden så hade det iallfall blivit en liten slant extra.

Snart kommer Emil hem från jobbet.
Då ska jag krama honom jättemycket och jättehårt.


/ en förvirrad j.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?