Den mest positiva människa jag känner..

2009-02-14, 13:10:07 / KATEGORI:

Att ligga kvar i sängen till 13:00, att äta godis till frukost och att se ut som ett sprängt ute dass; det är en riktigt Lördagförmiddag. Man får lite flashbacks och känslan av att man struntar i hela världen är tillbaka, jag älskar den känslan. Kvällen kommer bli lyckad och jag längtar.

E ringde precis från Göteborg. Han är nog den mest positiva människa jag känner. Det första han sa var att soundchecken gick bra, därefter la han til att han precis varit på akuten för en allergisk reaktion, därefter la han till att hans en vecka gamla bil stannat och vill inte starta igen. Och han låter precis lika glad som vanligt, verkar inte det minsta berörd. Det är sånt som händer ungefär. Hade jag varit i hans sits just nu hade jag legat på marken, sparkat, skrikit och kastat grejor runt mig. För att inte tala om hur mycket jag hade bölat. Han är av en speciell sort, den där E.

Man skulle kunna tro att det är Fredagen den 13:e idag.

Nu ska det tvättas, städas och diskat.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?