Underbar semesterhelg.

2009-08-02, 16:24:23 / KATEGORI:
Är nu hemkommen från en underbar helg. Först hos svärfar och Anki, sen hos min underbara Pappa, Tina och lillasyster Elin. Igår var det stor fest och gud så kul det var. Alla skrattade och njöt av denna otroligt lyckade tillställning i ett stort partytält på pappas gräsmatta. Alla blev för övrigt också väldigt berusade, vissa dyngraka faktiskt. Haha. Härligt! 04.30 somnade jag och Emil gott på uppfarten, i husvagn. Det fick bli detta årets semester för vår del.

Kommer bilder senare, har massa bilder att lägga ut. Jag blir bara duktigare och duktigare för varje ny bild jag tar. Det är så roligt. ska lägga ut bilder på vår present till Tina som jag så stolt tagit aldelles själv. Men inte nu, för jag är trött och ska kramas med min kille. Imorgon börjar nya jobbet och jag är lite nervös. Men det ska bli grymt kul.. Hörs!

Livet är allt bra härligt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?