Trötthet.

2009-08-05, 21:26:47 / KATEGORI: Dagboken

Åh jesuskristus vad trött jag är! Det där med att börja 07.00 och sluta 15.30 är jag verkligen inte van vid. En powernap på en halvtimme får nog bli en standard varje dag jag kommer hem från jobb. Känns det som! Eller man vänjer sig? Va säger ni heltidsarbetande om detta? He he.

Trivs väldigt bra på jobbet för övrigt. Kommer bli mycket jobb nu framöver och denna månaden blir en heltidsmånad. Förstår ni hur gött jag tycker det är? Allt är så jäklens bra, det går som på räls. Shit vad jag är lycklig! En lön man kan leva som en normal människa på, hur jävla underbart som helst.

Nu ska jag kvällsmysa med min fina kille som håller på med en baksida till Bröderna Fröidh med Micks nya skiva. Den kommer släppas på Fredagkväll i Pyrotech tältet på Ljusfesten. 50 kronor stycket. Givet, heltklart. Den är grym! Bröderna Fröidh med Mick; dyker upp igen!


Johanna

Då får man köpa den! :)



2009-08-05, 23:34:03 URL: http://skuggis.blogg.se/

Jojo

Med fyra års heltidsarbete + en sommar heltidsarbete kan jag med erfarenhet säga att NEJ, man vänjer sig aldrig!!!! ;) Krams



2009-08-06, 07:53:36 URL: http://johannaJansson.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?