Tomt utan dig.

2009-08-12, 17:15:22 / KATEGORI: Dagboken


Nu har han varit borta i en hel dag, och det är en hel dag till innan världens finaste Emil kommer hem. Suck! Jobbet gick bra idag, körde halva min blivande runda själv idag. Med ganska mycket vägledning, så vi får väl se hur det går på Måndag när jag ska köra den själv. Jag är nog inte klar innan 16.00 skulle jag tippa. Men det får gå!

Håller på att läsa en bok nu som jag kan koppla väldigt starkt till min verklighet. "Allt börjar hos dig själv. När du börjar respektera dig själv, och göra det som är bra för dig, får ditt liv en helt ny inriktning. Se dig själv som en trädgård. Se till att din trädgård för solljus, vatten, värme och näring. Rensa så att du har de växter i trädgården som du verkligen vill ha omkring dig. För ingenannan kommer göra det åt dig. Se till att få in det som skapar trivsel, behag och glädje. Du kan själv skapa allt det vackra omkring dig som du önskar!"

Robert

Fin tröja han har :)



2009-08-12, 20:35:56

Jonna

haha! Ja visst är den :)



2009-08-12, 20:57:39 URL: http://tolvpack.blogg.se/

MATILDA

svar: ja precis, med mitt 50 mm:D tack! jag gillar dem också, trots det höga isotaleet! :)



2009-08-13, 12:14:46 URL: http://matildahammar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?