Sommaren med Göran.

2009-08-08, 22:14:24 / KATEGORI: Dagboken
Det är så himla härligt med ledighet, och tanken på att jag kommer vara ledig varje Lördag och Söndag framöver gör allt mycket härligare. Ja, det är ett himla tjat om mitt nya jobb. Jag vill bara påpeka hur bra alla 7-16 arbetare har det, gnäll för sören inte. Så najs! Ikväll va vi på BIO med Eva, Jesper och Kleffi. Blev lite besviken på Sommaren med Göran, den var inte sådär överdrivet rolig som jag fått för mig men det var en himla härlig film med ett härligt slut. Efter BIO:n blev det mongolisk buffé som var supergott. Nu kan jag knappt röra mig så mätt jag är och resten av denna lördagen ska bara spenderas i soffan med en snygg kille, tända ljus och en bra film.

Allt för mig idag.
Trevlig helg!

Tina

Ajaj, Higgins tänkte bjuda pappa på just den bian för han vann ett presentkort på senaste tävlingen.



Tina



2009-08-10, 17:36:40

Anonym

Men den va bra alltså, bara att man inte skratta oavbrutet. Trodde där skulle vara med humor än vad där va, men den är heltklart sevärd på BIO! :)



2009-08-10, 17:57:09



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?