Den blivande framsidan.

2009-08-06, 07:05:03 / KATEGORI: Musiken i mitt liv
Jag fick äran att fotografera Bröderna Fröidh med Mick's och fixa en framsida åt dessa tokhärliga killar. Jag byggde upp en egen studio hemma hos familjen Thulin med hjälp av deras garageport. Där satt jag upp ett vitt lakan över väggen, och ett vitt lakan på marken. Så att det blev som i en studio så att säga. Någon reflexskärm har jag inte införskaffat mig ännu men det kommer inom en snar framtid, men det blev bra endå. Check it out!

Behind the scenes..

Efter redigering i Photoshop.
På denna bilden har jag mixtrat med kurvor och kontrast.

Jojo

OJ, vilken skillnad det blev! Och vad bra det blev! Vad duktig du är Jonna! :) TREVLIG HELG! Krams



2009-08-07, 07:59:43 URL: http://johanna.jnsson.blogspot.com

Nettan

Herre vad duktig du är:)Då vet man vem man ska anlita:) Om du inte är för dyr:)



2009-08-11, 22:45:21 URL: http://nettanu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?