Vårväder.

2009-04-07, 20:28:39 / KATEGORI:
Rögle är klara för elitseriespel. Yeah. Nu hoppas vi att alla i detta snygga lag tackar nej till penningerbjudande och nöjer sig med Sveriges bästa publik.

Min gårdag var fantastisk. Solen stråla och jag började med en lunch tillsammans med Emil nere på Saloon. Receptet var grekiskt grillspett med potatisgratäng och Emil tog Indisk pasta. Vi fick tokmycket mat och det var verkligen gott. Sen skjutsade jag den där fina till jobbet där han skulle spendera natten med sitt tv-spel och sina ungdomar. Sen körde jag till IKEA för att shoppa loss. Det blev en del, blandannat det där skolådorna man hänger på väggen, en byrå till klädkammaren, lite ljus, en ny pläd, matta, kuddar med nya kuddfodral, lite förvaringsburkar i olika färger och en glas skål. Jag är nöjd. Där försvann mina födelsedagspengar direkt. Hi hi. Efter IKEA blev det en visit på jobb och sen ner till Mamma för att grilla och se Rögles match mot Leksand. Great dag.

Idag har jag haft en hel dag med min älskling som jobbade klart för dagen 08.30 imorse. Härligt. Vi började med att päsa på soffan tills det var dags att ta tag i den där disken och fixet med våra nya grejor. Nu är här fint, i varje liten vrå. Nu ska jag titta på de nya avsnitten jag fått av Kleffan sen blir det ett tidigt godnatt. Är dödstrött.

Imorgon blir det jobb 17-21.
Fortsatt trevlig kväll.

theresa

jååånniiish, dina favorit tvillingar ska lämna :(



2009-04-07, 22:14:56 URL: http://tiirajsa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?