Väla, älskade Väla.

2009-04-24, 16:51:07 / KATEGORI:

Precis hemkommen från en shoppingrunda på Väla och resultaten blev ett par armygröna shorts, två randiga linnen (ett blåvitrandigt och ett rödvitrandigt), en rödvit randig långärmad tröja, två baslinnen, pilotbrillor, skor, hårspray och en grönvit rutig shorta till Emil. Jag är fettnöjd och fett-trött. Snart ska jag hämta min fina kille på jobbet, sen ska jag försöka övertala honom att jag ska bjuda honom på mat någonstans i stan.

Blir läggdags tidigt ikväll, ska upp 07.00 imorgon och jobba. Efter jobbet blir det lite fest hos Eva & Jesper, ska bli väldigt roligt för det känns som evigheter sedan. Men det blir inte allt för mycket alkohol eftersom vi har borta match på Söndag mot Råå. Så håll en tumme för mig på Söndag, för jag kommer kicka som Råå-asses! Jäää. Allt för mig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?