Sol och värme.

2009-04-02, 20:38:36 / KATEGORI:

Klockan är snart halv nio och det är fortfarande hyfsat ljust ute, det är underbart. Dagen har varit kanon. Strålande solsken, värme och sju timmars jobb. Det är verkligen skitkul att komma till jobb när allas humör är på topp. Just nu följer jag Rögles match på internet och Leksands match på tv. Om Rögle vinner mot Västerås och Leksand vinner mot AIK är det klart. Då är Rögle helt klara för elitseriespel nästa säsong. Och det, mina damer och herrar, gör min värld helt perfekt.

Två andra saker som gör mig väldigt glad är att mina bästa vänner just nu är uppöver öronen betuttade och man märker hur glada dom är, båda två. Det är härlig.

Nu ska jag heja klart på Rögle!


Sofi

Du är en av de finaste människor jag känner, Jonna Therese Olsson. Love you. Och ja, jag är ganska betuttad. ;) Puss



2009-04-03, 06:14:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?