Strosande på stan.

2009-04-18, 14:26:06 / KATEGORI:

Idag tog vi en rejäl sovmorgon tillsammans, jag och min fina kille. Emil fixade god frukost och sen begav vi oss ner till stan i det fina vädret. Stan var full av människor, en gammal man spela musik längst gågatan och uteserveringarna var fullsmockade. Vi gick och strosade runder med varsen mjukglass i handen och det var härligt. Man blir så glad av dagar som dessa.

Nu är det snart dags för en rejäl och nyttig middag. Det blir kotletter, kokt potatis, kokta grönsaker och vitlöksstekta morötter. 16.00 är det dags att börja jobba för min del, inte allt för spännande i detta vädret men jag ska vara glad att jag har ett jobb. Dessutom gynnar det ju lönen i Maj. Yeah.

Trevlig helg och njut av livet.
Va tacksam för det du har.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?