På vid gavel.

2009-04-20, 20:53:35 / KATEGORI:

Fönstret står på vid gavel och fåglarna kvittrar fortfarande det högsta dom kan. Själv ligger jag nerbäddad i soffhörnan med massa kuddar, datorn och med fötterna inplastade i fotcremé. Efter att ha fixat i vårt fina hem ännu mer blev det en lång dusch med massa bodylotion och ansiktscremé, imorgon lär jag ha baby hud. Avslutade med några minuters kalldusch och det var faktiskt väldigt skönt, efter att man fått upp värmen igen. Hi hi. Snart kommer Emil hem från jobbet och då ska jag krama honom en massa. Han har inte varit borta så värst många timmar men det är väldigt tomt hemma utan honom.

Imorgon är det uppstigning 08.00 för att spendera dagen med min naturbok. Har 40 stycken frågor att handskas med fram till Fredag, plus närvaro proven i både matte och natur. Fotbollsträning står också på Tisdagens schema och det ser jag fram emot.

Nu ska jag titta klart på tv3 och någon sorts inredningsprogram.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?