Underbara Måndag.

2009-04-27, 19:49:43 / KATEGORI:

Min dag i korta drag.
- Varit i Hjärnarp med Johanna.
- Gjort mattenärvaron.
- Läst igenom min labbrapport.
- Gått på stan.
- Ätit Sovlaki med Tzatsiki på Simons uteservering med världens snyggaste tjejer.

Underbar dag med andra ord.
Helgen var också riktigt najs. En Lördagkväll utan dess like och höjdpunkten var att träffa Stiddan gänget. Jag räknar även Robin till denna kategorin. Hi hi.

Förlorade dock matchen mot Råå men det hade lika gärna kunnat vara vi som fick in två turmål, för vi levererade lika mycket som dom. Dessutom var dom dumma i huvudet och jag fick in ett par snygga kickar och stämplingar. Men det var dom värda. Bitchar. Blöä! Nästa vecka väntar Kvidinge och då ska jag vara bäst på plan.

Jag har för övrigt världens finaste kille, men det vet ni ju redan.
Fortsatt trevlig kväll mina vänner!


Robin

Tack!!! =)



2009-05-06, 21:43:10 URL: http://nettanu.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?