Träningsvärk.

2009-04-15, 20:21:18 / KATEGORI:
Träningsvärk, utan dess like. Och vi snackar inte om gårdagens match, okej! Har varit och storhandlat med Sofi hela dagen. Först Väla, Ikea och Siba. Sen vidare mot Familia och Citygross. Provade ett par shorts på H&M som jag fastnade för direkt, men jag hoppade det köpet idag. Däremot blev det massa nya underkläder och strumpor, det behövdes verkligen. Verkar som att vår tvättmaskin käkar strumpor nuförtiden. En annan väldigt bra sak med strumpor är att jag kommer i barnstorlekarna och handlar fyra par strumpor för 69 kronor. Inte illa att va liten alltid. Minsann.

Köpte mig även en ny dator, och jag älskar den redan. Den är fin och min. Nu har jag avverkat en av de dyraste sakerna på min handels lista. Näst på tur står systemkameran och den ska jag förhoppningsvis skaffa mig innan Juni månad.

Nu ska jag bädda ner mig i min fina killes famn. Godkväll.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?