Sovmorgon.

2009-04-22, 12:45:19 / KATEGORI: Summer of 09

En fin sommarbild.

Idag blev det en aldelles för lång sovmorgon, är så trött. Vet inte var den tröttheten kom ifrån för jag somnar senast klockan elva varje kväll. Skulle gått upp när Emil körde till jobbet för att ätq frukost och läsa mina sista sidor i naturvboken, men det blev inte så och nu kom ångesten. Ångesten för att inte hinna. Det jag inte har tänkt på är att jag har två lediga dagar kvar innan inlämningsuppgiften ska vara klar så jag förstår inte riktigt varför jag är så stressad.

Idag har jag iallfall bestämt mig för att plugga ikväll istället. Emil ska iväg och spela B-lags match i Båstad när han slutar jobba så jag har hela kvällen på mig. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ner till stan för att strosa runder tillsammans med Johanna. Det blir kanske en glass.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?