Slöslapp.

2009-04-20, 16:35:40 / KATEGORI: Matlagning


Idag ska jag göra en lättwok åt mig själv; bestående av weinerkorv, grön paprika, rödlök, färska broccolibuketter, vitlöksmarinerade morötter, färsk sparris, chillikrydda, salt och peppar. Till detta blir det nog fullkorns tagiatelle. Mums!

Har städat och plockat undan lite. Vår dammsugare är värdelös så jag gav upp dammsugningen efter en stund. Får försöka skaffa oss en ny nu till löning. Är så fruktansvärt trött idag så jag knappt vet var jag ska bli av. Har i princip legat och läst hela dagen, förutom den timmen jag städade och plockade undan. Men någon gång ska man ju hinna med och ta det riktigt lungt också, och bara va. Det behövs ibland.

Nu ska jag slöslappa lite till och titta på That 70's show.

Tina

Världens bästa show......missar inte gärna den. Den finns i box oxå, men det va till en jul jag såg det sen har jag inte hittat den.

Du köp en Rolfy den e liten och bra. En sån som vi hade i husvagnen du vet.



Kram



2009-04-21, 02:08:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?