Rosa fotbollsskor.

2009-04-17, 10:11:16 / KATEGORI:
I Onsdags när jag och Sofi va på Väla såg jag ett par grymt coola fotbollsskor. Knallrosa Nikedojor. Jag såg bara stora storlekar på hyllan samtidigt som jag stod o dregla över dessa skor. Sen såg jag skyltarna HERRSKOR, DAMSKOR, JUNIOR. Och dessa rosa skor fanns inte på varken DAMSKOR eller JUNIOR. Dom gör alltså bara dessa rosa skor i herrstorlekar.

HERREGUD. Rosa skor till killar och inte till tjejer? Ibland undrar jag hur dom där designerna tänker. Vilken tjej hade inte köpt rosa fotbollsskor? Eller är jag den enda kanske. Hi hi. Iallfall. Om inte dessa skor kommer ut i juniorstorlekar tänker jag spela i 4 nummer för stora skor, för jag ska ha dessa dojor. No matter what!

johanna

köp vita och färga dom rosa!! :D



2009-04-18, 18:46:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?