På jakt efter en tvättkorg.

2009-04-16, 10:35:02 / KATEGORI:
Jag älskar min dator. Whie! Vädret är underbart idag också och efter att jag skjutsat min fina kille till jobbet ska jag gå en runda på stan och se om jag hittar någon fin tvättkorg som passar in i vårt badrum.

Idag ska jag jobba 17-20 och imorgon 12-15, härliga tider. Helgen blir inte lika härlig då jag har stägning både Lördag och Söndag. Men sen jobbar jag ingenting på hela nästa vecka och det känns bra. Har nämligen 40 naturkunskapsfrågor som ska skickas in senast Fredag plus. Mattedelprov. Känns som att jag har att göra.

Fortsatt trevlig dag mina nära & kära.

elle

matchande tvättkorg? hur har det gått med den grymt cooola playboy filten?! hoppas du använder den med hälsa, den kosta pengar den..hihi..=)



2009-04-16, 14:17:51 URL: http://familjenrydell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?