Lugn Fredagkväll.

2009-04-25, 06:05:41 / KATEGORI:
Jahapp! Klockan närmar sig 06.00 och då är det en timme kvar tills jag ska stiga upp. Det borde vara på det viset en Lördag iallafall. Men nu är det såhär att mina ögon slogs upp 04.00 och jag förklarades därmed KLARVAKEN. Man tackar!  Stackars Emil får stå ut med att jag fördriver tid i en timme till. Idag väntar jobb 08.00 - 16.00 sen fest.

Ser ut att bli strålande väder även idag, himlen är blå, fåglarna kvittrar och träden har slått ut ännu mer över natten. Allt går precis enligt schemat och som tidigare år. Snart kommer min allergichock men förhoppningsvis räcker det med en detta året. Men det hör till, det är då jag vet att sommaren snart är här. Och det är najs.

Gårdagen blev lugn. Efter att jag hämtat Emil på jobbet körde vi ner till stan och där träffade vi ett helt gäng grabbar som skulle äta, så vi hängde på. I solbrillor på Resturang Citys uteservering kände vi oss stentuffa och det var härligt. Första käket på en av stans uteserveringar är avklarad, nu väntar 100 till. Jag ser fram emot alla dessa kvällar. Yeah!

Tänkte för övrigt lägga in en bild på min kändis kossa till pojkvän samt hans kompanjoner, som medverka i cirka 2 sekunder av gårdagens Talang program. Vänta tills nästa vecka, då ser ni en hel Dinosauriegroda och en halv laktoslåt. Klockan 20.00 den 1 Maj på tv4. Missa inte detta!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?