Hockeyavslutning.

2009-04-05, 13:09:24 / KATEGORI:

Igår var det avslutning med laget. Prisutdelning och god middag på Erikslund. Jag är stolt. Jag fick nämligen pris för flest gjorda assist och hederspris "lagets nominering". Nominering löd såhär "Teknisk och skicklig spelare som utvecklats otroligt mycket denna säsong. Positiv och envis spelare som är en stor tillgång till laget". Dessutom var jag en poäng ifrån att knipa "lagets poängdrottning" som gick till Cornelia. Ett överraskningspris fick jag också. En födelsedagspresent. Ifrån två tvillingar som kommer bli världskändisar en dag. Bröderna Chris och Cam Abbott. Det stod såhär "Happy Birthday Jonna". WOW!



Bilden tagen från HD.se


elle

jag hoppas att du minns mig i dina memoarer (el hur fan de nu stavas) sedan..hihi =))



2009-04-16, 14:23:11 URL: http://familjenrydell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?