Godmorgon.

2009-04-17, 09:03:43 / KATEGORI: Musiken i mitt liv

Vanilyoughurt?! Finns det något godare, helt skadat gott. Tror att jag skulle kunna leva på vanilyoggi. Ica's egna är godast, den slår allt annat. Förrästen har jag glömt att berätta att jag fick en mixer av Johanna, Sofi, Anette och Renie i födelsedagspresent. Eller jag har inte fått den ännu eftersom att jag ska få välja färg själv. Så snart är jag också tuff och kan göra egna smoothies. Yeah!

Gick upp i tid idag för att hinna slappa innan det är dags att ta sig till jobbet, eller mest var det för att något pucko till granne börja spela musik klockan 07.00 imorse. Hmpf! Ett tag tänkte jag gå upp och koppla in datorn till våra högtalare och spela Mojje på högstavolym, hur härligt hade det inte varit att vakna till "Coola balla brillor". En riktig sommarlåt så det är svårt att bli sur.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?