Färdig pluggad för idag.

2009-04-21, 12:53:11 / KATEGORI:
Sådär. Nu är alla utom fyra frågor gjorda och jag är stolt över mig själv. Wihe! Imorgon väntar fyra stycken frågor som ska besvarars utförligt och lär förmodligen ta lika långt tid som idag. Ska lägga ordentligt med tid så att jag får minst VG på inlämningsuppgiften. Och då ligger jag väldigt bra till i naturkunskapen.

Nu ska jag bloggprojekta lite. Har en ny idé som jag ska försöka få in i min header, och lite annat trix. Vi får se hur det blir!

Nettan

Hejsan. Hur gör du när du får månaderna i sidan? jag har tom mejlat blogg.se och de sa att det inte gick och ha det så! Så nu frågar jag proffset:)



2009-04-21, 13:35:34 URL: http://nettanu.blogg.se/

lilsis

säg till om du behöver hjälp me naturkunkapen:D



2009-04-21, 21:14:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?