En heldag hemifrån.

2009-04-17, 22:03:39 / KATEGORI:
Precis hemkommen från en heldag hemifrån. Tre timmars jobb och efter ett sådant pass var jag supertrött, en buss på 86 personer som skulle ha mat va inte att leka med, även om dom hade förbeställt. Därefter begav sig en slutkörd Jonna mot sin kära mor och lillasyster, nästa händelse på schemat var nämligen lillasysters första seriematch med Kvidinges F14 lag, även deras första elvamannamatch. Tyvärr förlora Kvidinge med 1-2 men det var verkligen ett orättvist resultat eftersom Kvidinge var bättre än Billesholm. Tyvärr gäller det att göra mål på sina chanser och inte bara spela otroligt bra fotboll genom hela matchen. Jag nöjt av tiden på Kvidinge Idrottsplats. Fotboll och fint väder, kan det bli bättre? Svar nej.

Påvägen hem hann jag med en snabbis med mina två fina vänner Johanna och Sofi innan Emil kom och hämta mig efter en förlust match mot Mörarp med 1-0. Min stackars kille har ont i benen och efter att ha sett denna snygging spela en match så förstår ni vad jag snackar om. Det handlar om att offra både huvud, ben och armar. Ibland undrar jag om han kommer levande hem efter sina fotbollsmatcher.

Nu har det precis blivit lite pasta med pastasås. Gott. Nu är det fredagsmys i soffan som gäller. Imorgon ska jag göra ett matteprov innan det är dags för jobb 16.00.

För övrigt har jag fått en del sms idag om min killes medverkan i Talang 2009. Och det är så att Emil, Jesper och Mick var med i dagens avsnitt i cirka 3 sekunder på scen. Men dom var på uttagningar i Göteborg och dagens avsnitt var ifrån Stockholm så dom måste ha klippt lite konstigt. Men förhoppningsvis får vi se dom när det sänds från Göteborg som jag för övrigt inte har koll på. Nästa vecka är det sändingar ifrån Kalmar igen. Lovar att skriva här på bloggen när Emil vet när Göteborg tagningarna sänds.

Fortsatt trevlig Fredagkväll.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?