Det sista för säsongen.

2009-04-13, 13:16:48 / KATEGORI:
Det har varit mycket Rögle på sista tiden, men nu är säsongen över och det är bekräftat att mina favoriter lämnar. Det är sorgligt, och jag tror alla håller med mig. Hur ska det gå för Rögle nästa säsong? Vilka ska ersätta tvillingarna, Sebastian Karlsson nu när dom lämnar? Ska Kenny fortsätta? Är där fler som lämnar? När får man reda på det isåfall? Typ tusen frågor.

Ledningen har ett jättejobb framför sig och jag hoppas att det går Rögles väg även nästa säsong. Förra säsongen kom det 14 nya killar och dom gick upp till eliten. Det kan gå att skapa ett grymt lag även med 14 nya spelare. Så det är det vi hoppas på nu. Tråkigt att säsongen är över. Känns väldigt tomt utan hockeyn. Blä!

Nog om Rögle.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?