10-0.

2009-04-01, 21:14:58 / KATEGORI:
Min kille ringde precis och berätta för mig att Björnås förlora dagens match med 10-0, min kille berätta också att han gjorde två av målen. Whei. För den som inte vet det så spelar Emil i Salamis. "I den näst sämsta ligan som finns, i den lägsta divisionen", men det spelar ingen roll. Sålänge han är bäst på plan, och det är han.

Jag tror jag är bäst i världen på att göra reklam för min kille, ungefär lika bra som Josefine när hon gör reklam för alla sina killar. Hi hi. Nu kommer Josefine ringa mig och fråga -"Alltså, jag vet inte varför du hatar mig?!" Ha ha.

Ett roligt litet utdrag ur Hata Göteborg, som är den sämsta filmen som finns.
"Rogge! Vi spelar i korpen, som är den sämsta ligan som finns. Vi spelar i den sämsta divisionen. Vi ligger sist. Fattar du hur dålig du är, Rogge!?"

Nettan

den är ju fasen go den filmen:)



2009-04-01, 21:51:11

Mansslukerskan

JAG VET INTE VARFÖR DU INTE HATAR MIG?!!



2009-04-02, 21:27:03 URL: http://josefiinejansson.blogspot.com

theresa

hahha jånnish hur kan du säga så ?? den filmen är ju den heeelskönaste :P



2009-04-02, 22:55:20 URL: http://tiirajsa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?